<< Previous Next >>

Patterns


Patterns
Photo Information
Copyright: Enric Santianyez Tio (Enric) Gold Star Critiquer/Gold Star Workshop Editor/Gold Note Writer [C: 607 W: 55 N: 512] (5765)
Genre: Places
Medium: Color
Date Taken: 2008-07-21
Categories: Nature
Camera: Canon EOS 350D, Canon 70-300mm f/4-5.6 IS USM
Exposure: f/16, 1/125 seconds
More Photo Info: [view]
Photo Version: Original Version
Date Submitted: 2008-09-16 11:26
Viewed: 242
Points: 4
[Note Guidelines] Photographer's Note
Un dia un animal, buscant menjar, va estirar una mica més el coll que els altres. Això li permeté accedir a fulles tendres inabastables per la resta, que s'havia de barallar per les fulles de les parts més baixes de les acàcies.

Generació rera generació, va anar creixent-li el coll a fi de potenciar aquest avantatge. Ara, el mascle, més alt que la femella, es cruspeix les fulles de la part superior de les acàcies. Les femelles, les de la part intermitja.

Això pot semblar una trivialitat, però, quan es va aturar el creixement del coll? Per què les jirafes no tenen colls de 30 metres d'allargada? Doncs caldria mesurar l'altura promig de les acàcies. De ben segur que hi ha una relació.


Only registered TrekLens members may rate photo notes.
Add Critique [Critiquing Guidelines] 
Only registered TrekLens members may write critiques.
Discussions
None
You must be logged in to start a discussion.

Critiques [Translate]

Hello,

A good idea. Original Pov.
i like it.
Great shot , Regards
Daisy

Um belo trabalho... muito criativo Enric.
Bonito ponto de vista, gostei, meus parabéns!
Grande abraço,
Vera

Calibration Check
















0123456789ABCDEF